luni, 7 aprilie 2008

Bancuri

Si... uite asa ca sa nu va plictisiti am zis sa pun si eu niste banculetze sa mai radeti si voi asa...:))

1.Doua babe citeau ziarul:
-Auzi tu, zice una, doua babe violate in Ferentari!
-Si noi stam ca proastele in Titan!

2.Un politai inalt ( ca bradu' ) , cu mustacioara , vorbeste cu un pusti:
- Mai tincule iti place mustata mea?
- Da nene.
- Mai tincule , da' tie iti place cascheta mea?
- Da nene.
- Pai vad ca tie ti-ar place sa fii politai , nu-i asa ?
- Da,nene,dar e prea tirziu.
- Cum asa,mai ai atita timp...
- Nu,nene,e prea tirziu,am trecut deja clasa a cincea...

3.-Spune-mi, draga, sotul tau a gasit vreodata barbati straini in sifonier?
-Nu! Toti erau cunostinte vechi de-ale lui...

4.Mama isi invata fiica:
- Nu-mi pasa, puteti sa mergeti in camera ta cu prietenul tau cat timp ne uitam la televizor in sufragerie. Dar daca face ceva ce nu-i permis sa ne dai de veste.
- Dar, mama, cum ?
- Fii foarte atenta... Daca vrea sa te sarute strigi "pere". Daca vrea sa te prinda de sani sa strigi "mere". Daca isi pune mainile mai jos, atunci sa strigi: "piersici" !
Se inchid tinerii in camera fetei iar parintii se uita la televizor. Dintr-o data, se aude o voce strigand:
- Salata de fructe... ! Salata de fructe... !

5.La scoala, Ionel este rugat sa spuna o tara tropicala si raspunde:
-Laos...
-Excelent !!!
Gigel trebuie sa zica si el o tot o tara tropicala si raspunde:
-Columbia...
-Nu-i rau !!!
In fine, la aceeasi intrebare,Bula zice:
-...Moldova?!?
-...De ce?
-Pai a venit unchiul meu de la Suceava asta iarna, si era incaltat in tenisi !

Niciun comentariu: